Frakt og levering

Gratis frakt!

Du får gratis frakt om du handler for mer enn 50kr.*
*Gjelder ikke dashcams og minnekort.

Ordrestatus:

Du kan enkelt følge ordren din! Vi sender deg et varsel når ordren er bekreftet.

  • Logg deg inn på din Konto
  • Finn den ordren du vil spore og klikk på ordrenummeret

 

Pakkesporing:

Du kan enkelt følge pakken din på veien! Vi sender deg et varsel når pakken er sendt fra vårt lager. Når du har mottatt varsel kan du følge pakken din slik:

  • Logg deg inn på din Konto
  • Finn den ordren du vil spore og klikk på ordrenummeret
  • Du kan også laste ned Posten sin sporingsapp eller spore den på Posten sine sider som gjør det enkelt å følge pakken din hele veien.

 

Dersom du ikke har laget en konto hos oss:

  • Klikk på "Se din ordre" i ordrebekreftelsen du fikk på mail.
  • På den siden klikker du på sporingsnummeret. Du vil bli omdirigert til Posten/Bring sin sporingsside. Du kan også laste ned Posten sin sporingsapp.

 

Leveringstid:

Alle bestillinger blir vanligvis sendt neste virkedag etter bestilling. 

Det tar vanligvis 2-3 virkedager med posten fra varen er sendt, avhengig av hvor du bor.

Åpent kjøp, bytte og retur

Dersom du av en eller annen grunn ikke er fornøyd med varen du har kjøpt hos oss, har du 30 dagers åpent kjøp.

Dette gir deg rett til å heve kjøpet innen 30 dager etter at du har mottatt varen. Du vil da få tilbakeført hele din ordre (returporto må bæres av kunden). Vi gjør oppmerksom på at alle varer som skal byttes/returneres må være ubrukte, i samme stand og ha samme antall/mengde som da du mottok varene. 

OBS! Angrerett gjelder ikke for:

  • tilvirkningskjøp. Dvs. produkter som er spesiallaget utfra dine valg (feks. personlig nøkkelring).


Ønsker du å bytte, sender du varen til oss sammen med kopi av kvittering/ordrebekreftelse hvor du skriver hvilken vare du ønsker å bytte til. Ta gjerne kontakt på forhånd. Vi sender deg ny vare så snart varen du ønsker å bytte er mottatt av oss. Dersom vi ikke klarer å levere ønsket farge/type (eller alternativ vare om du som kunde samtykker i dette), har du rett til å heve kjøpet (dersom kravene til dette oppfylles ved angrerett/åpent kjøp).

Oppdager du feil eller mangler ved produktet du har kjøpt, kontakter du oss så snart som mulig. Ved godkjent reklamasjon erstatter vi varen kostnadsfritt og dekker også både returfrakt og ny utsending.

Det kan være lurt å ta kontakt med oss på e-post kundeservice@norgesmerket.no før du sender noe i retur.